
Selnes grendehus FLI i samarbeid med Andersdal og Kristofferjord utviklingslag inviterer til Sankthanssfeiring søndag 20. juni kl. 16.00.
Vi fyrer bål i fjæra nedenfor Selnes grendehus. Det serveres rømmegrøt, risengrynsgrøt, pølser, snacks og brus. Hvis været blir dårlig vil det være mulig å feire innendørs, og huset er også åpent utover kvelden hvis noen vil trekke inn etter hvert.
Vi håper alle vil komme og feire sammen med oss!